Skip Navigation Links

2005
yılından itibaren Şişlicard bireylerin profesyonel ve özelhayatlarında kullanacakları içerisinde sağlık, sosyal ve eğlence avantajları bulunduran, 444 1920 nolu çağrı merkezi ile 7 gün 24 saat üyelerine hizmet verenbir karttır.

Şişlicard bireysel paketi hizmetleri aşağıdaki gibidir ;


Sağlık Asistance Hizmetleri

Bio Kimya Check up

Standart Sosyal Asistans Paketi


TIBBİ DANIŞMANLIK

Üyelerin 7 gün 24 saat sağlık ile ilgili her türlü konuda 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizden tıbbi danışmanlık alabilecekleri iletişim organizasyon hizmetidir.

Medpower çağrı merkezi doktorları, alanlarında deneyimli olmaları ve üyelerin sağlığı ile ilgili her türlü konuda danışmanlık yapmalarının yanı sıra İletişim sektöründeki tecrübeleri sayesinde doktor hasta ilişkisindeki terimsel sıkıntıları gidererek, üyelere gerekli açıklamaları en sade dilde ve en etkin şekilde yapmaktadır.

Üyeler, kendileri ile ilgili o an duyduğu rahatsızlık hakkında bilgi edinmenin yanı sıra yaptıracakları testler, kendi doktorlarının yorumları, sosyal güvencelerine göre yararlanabilecekleri sağlık kurumları gibi sağlıkla ile ilgili daha birçok konuda bilgi edinebilirler.

Bu hizmet İstanbul İzmir Ankara ili sınırları içerisinde geçerlidir.

( Çağrı merkezi doktorları hiçbir suret ile üye'ye reçete yazmaz ilaç önermez . )


SAĞLIKTA ÖZEL AVANTAJLAR

Üyelere Medpower ile çalışmanın avantajını yaşayarak sağlık kurumlarıyla verilen kaliteli ve ekonomik iletişim organizasyonu hizmetidir.

Üyeler 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak anlaşmalı olduğumuz kurumlardan yaptıracakları tetkik ve tedaviler için indirimler alınmaktadır. Bunun yanı sıra üye isteği doğrultusunda anlaşmalı kurumlarımız dışındaki sağlık kurumları ile iletişime geçilerek üyelere özel indirim alınarak en ekonomik hizmete ulaşması sağlanmaktadır.

Organizasyon Akışı

Üye çağrı merkezimizi arayarak almak istediği sağlık hizmeti hakkında bilgi vermekte ve bu bilgiler doğrultusunda çağrı merkezimizdeki doktorlar sağlık kurumları ile iletişime geçmektedir.

Görüşmeler sonucunda üyenin sosyal güvencesi ve ekonomik düzeyine göre en az 3 kurum seçilerek üyeye sunulur. Üyenin seçimi doğrultusunda kurumla diyaloga geçilerek üye adına randevu alınır.

Üye'ye bilgisi verilerek hizmet sonlanmış olur.

Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir.

ACİL MÜDAHALE ORGANİZASYONU

Uluslararası standartlarda belirlenmiş 32 Acil Durum dahilinde 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimiz'in iletişim organizasyonunu yaptığı Acil durum organizasyon hizmetidir.

Üyenin detaylı sağlık bilgilerini almak üzere hazırlanan hastalık geçmiş formları üye tarafından eksiksiz olarak doldurulur ve tarafımıza gönderilir. Tarafımıza gönderilen bilgiler çağrı merkezi sistemine kaydedilir. Bu işlem sonucunda merkezi acil bir durumda üye tarafından arandığı takdirde çağrı merkezimizdeki doktorumuz üye ile ilgili tüm bilgileri ekranında görür ve Uluslararası standartlara göre belirlenmiş acil vaka durumlarından biri olup olmadığına karar vererek acil durum iletişim organizasyonunu gerçekleştirir.

Acil Müdahale Ambulansı üye'ye ulaştıktan sonra çağrı merkezimizdeki doktoru arayarak üye'nin sağlık geçmişindeki bilgileri öğrenir ve böylelikle üye'ye bilinçli müdahale yapılmış olur.

Ambulanstaki Doktor ve müdahale yapacak hastanedeki doktor ile konferans sistemiyle bağlantı kurup, kurumdaki yapılacak ilk müdahale için gerekli hazırlıkların yapılması sağlanır. 1 iş günü sonrasında üye tekrar aranarak sağlık durumu ile ilgili son bilgiler alınarak Acil müdahale organizasyonu tamamlanmış olur.

Bu hizmet İstanbul ili sınırları içerisinde geçerlidir.

BİYOKİMYA Check-Up HİZMETİ

Bir kez hastalığa yakalandıktan sonra alınan tedbirler, uygulanan tedaviler yetersiz kalabilmekte ve maddi olarak ağır yükler getirmektedir. Bu problemleri yaşamamanız için  dengeli beslenme ve spor yapmanın yanı sıra yılda bir kez yaptıracağınız “check-up” ile sağlığınızı koruyabilirsiniz.
Çağrı merkezi doktorlarımız aracılığı ile yılda bir kez ücretsiz olarak anlaşmalı kurumlarımızdan biokimya check-up hizmeti alabilirsiniz. Yaptırdığınız testin sonuçları bir iş günü içerisinde tarafımıza gelmekte ve gelen sonuçlar çağrı merkezi doktorunuz tarafından değerlendirilerek size bildirilmektedir.
* Bu hizmet yılda 2 kişi kullanımı için geçerlidir.

BİYOKİMYA Check-Up İÇERİĞİ

Sedimantasyon: Enfeksiyon ve romatizmal hastalıklarda yükselerek bilgi veren testtir.
Açlık Kan Şekeri: Şeker hastalığı (diabet)'nın tarama, tanı ve tedavisinin takibinde kullanılan en önemli testtir.
Lipid Profil: Kandaki yağların oranı olup özellikle kalp damar hastalıkları yönünden önemli risk faktörlerinin saptanmasını sağlayan testtir.
Ure, Kreatinin: Böbrek fonksiyonlarını yansıtan testlerdir.
Karaciğer Fonksiyon Testleri (AST, ALT):  Karaciğer ve safra yolları fonksiyonlarını yansıtan testlerdir.
ALP(Alkalen Fosfataz): Karaciğer, safra kesesi ve kemik dokusuna bağlı hastalıkların değerlendirilmesinde kullanılan testtir.
Tam Kan Sayımı (Hemogram): Anemi (kansızlık), enfeksiyon ve bazı kan hastalıklarının tanısında kullanılan testtir.
Tam İdrar Tahlili: Diabet, böbrek ve idrar yolları hastalıklarının tanısında ve böbrek taşında yol gösterici testtir.
Kan Grubu: İnsan kanındaki antikorlara bakılarak, kanın özelliğini belirtmek için oluşturulmuş  sınıflandırma sistemidir.

YOL YARDIMI

Üye'nin sistemimizde kayıtlı olan otomobilinin arızalanması veya kaza yapması durumda 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi aracılığı ile verilen ücretsiz yol yardımı yol yardımı hizmetidir.

Organizasyon Akışı

Üyeler İstanbul'un neresinde olursa olsun 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak araçlarının arızalandığını ve bulunduğu yeri bildirir. Çağrı merkezi operatörü anlaşmalı olduğumuz çekici firmasını arayarak üye'nin bulunduğu yere çekici-kurtarma ekibini yönlendirir. Üye'ye çekici hizmetinin tahmini ulaşım süresini bildirmek ve ücretsiz transport hizmetimizden faydalanmak isteyip istemediğini sormak için dönülür. Üye ücretsiz transport hizmetimizden faydalanmak istediğini bildirdiği takdirde mycar aracı üye'ye yönlendirilerek üye gideceği yere ulaştırılması sağlanır. ( hizmet 250 ytl limitlidir.)

TÜKETİCİ DANIŞMANLIĞI

Üye'nin tüketici hakları ile ilgili tüm sorularının çağrı merkezimiz aracılığı ile avukatlarımız tarafından cevaplandırılma hizmetidir.

Organizasyon Akışı

Üye mesai saatleri içerisinde 444 1920 Şişlicard çağrı merkezimizi arayarak operatöre tüketici hakları ile ilgili sorularını bildirir. Çağrı merkezi operatörü anlaşmalı olduğumuz avukatlarımız ile görüşüp soruları aktarır. En geç bir iş günü sonrası üyemiz aranılarak soruları cevaplandırılır.


ÇİLİNGİR HİZMETİ

7 gün 24 saat boyunca 444 1920 numaralı çağrı merkezimizi arayarak ihtiyaç dahilinde yılda bir kez çilingir hizmeti edinebilirsiniz.

Organizasyon Akışı

Üye günün herhangi bir saatinde 444 1920 numaralı çağrı merkezimizi arayarak çilingir hizmeti ihtiyacını belirtir. Çağrı merkezi operatörü üye'ye en yakın ve bizim tarafımızdan tanınan anlaşmalı çilingir ile irtibata geçerek çilingiri üye'ye yönlendirir. Hizmet alımı sonra üye aranılarak hizmetten memnun kalınıp kalınmadığı öğrenirli ve organizasyon tamamlanmış olur.


Tüm dilek ve şikayetlerinizi 212 243 23 23/2 no'lu telefon veya musterihizmetleri@hsgroup.com.tr adresine iletebilirsiniz.